Contactez-nous FAQ English
Accueil / Cracking The Advertising Code

Cracking The Advertising Code

Maple Leaf Cet article est seulement disponible pour les commandes canadiennes.

Numéro de catalogue:  430040
Producteur:  Learning ZoneXpress
Sujet:  Études de gestion et d'administration
Langue:  Anglais
Niveau scolaire:  9 - 12, Post-secondaire
Pays d'origine:  United States
Année du droit d’auteur:  2006
Durée:  20
Sous-titrage:  Oui


Demande de pré-visionnement
If you think "bait and switch" is a fishing tip, you have a lot to learn about advertising!

Viewers will learn how to make good buying decisions by spotting advertising ploys including:
  • Celebrity endorsement
  • Customer testimony
  • Emotional appeal
  • Unproven claims
  • Urgency and more
GUIDE


 

Titres similaires

Frontline: The Persuaders

PBS Video 040516

Frontline examines the "persuasion industries" -- advertising and public relations. To cut through...

Your Money: W - Five

CTV CTV024

North Americans use debit cards more than anybody else in the world, but what most debit card users...

No One's Safe (W5)

CTV CTV052

Imagine a place in Cyberspace, not just one place but hundreds of them, where everyday thousands of...


Explorer notre collection par sujet

Voir tous les sujets