Accueil / Cracking The Advertising Code
Numéro de catalogue: 430040
Producteur: Learning ZoneXpress
Sujet: Études de gestion et d'administration
Langue: Anglais
Niveau scolaire: 9 - 12, Post-secondaire
Pays d'origine: United States
Année du droit d’auteur: 2006
Durée: 20
Sous-titrage: Oui
Cracking The Advertising Code
Cet article est seulement disponible pour les commandes canadiennes.
Numéro de catalogue: 430040
Producteur: Learning ZoneXpress
Sujet: Études de gestion et d'administration
Langue: Anglais
Niveau scolaire: 9 - 12, Post-secondaire
Pays d'origine: United States
Année du droit d’auteur: 2006
Durée: 20
Sous-titrage: Oui
If you think "bait and switch" is a fishing tip, you have a lot to learn about advertising!
Viewers will learn how to make good buying decisions by spotting advertising ploys including:
Viewers will learn how to make good buying decisions by spotting advertising ploys including:
- Celebrity endorsement
- Customer testimony
- Emotional appeal
- Unproven claims
- Urgency and more
Titres similaires
Frontline: The Persuaders
PBS Video 040516Frontline examines the "persuasion industries" -- advertising and public relations. To cut through...
Your Money: W - Five
CTV CTV024North Americans use debit cards more than anybody else in the world, but what most debit card users...
No One's Safe (W5)
CTV CTV052Imagine a place in Cyberspace, not just one place but hundreds of them, where everyday thousands of...