Contactez-nous FAQ English
Accueil / COMMUNICATING WITH CUSTOMERS: An Entry-level Guide

COMMUNICATING WITH CUSTOMERS: An Entry-level Guide

Maple Leaf Cet article est seulement disponible pour les commandes canadiennes.

Numéro de catalogue:  200166
No. ISBN:  0-917159-13-6
Producteur:  Learning Seed
Sujet:  Choix de carrière
Langue:  Anglais
Niveau scolaire:  9 - 12, Post-secondaire
Pays d'origine:  United States
Année du droit d’auteur:  2004
Durée:  20
Sous-titrage:  Oui


Demande de pré-visionnement
On a first job, students suddenly find themselves "on the other side of the counter" dealing with customers who range from polite to puzzled, from indecisive to just plain ornery. Communicating With Customers teaches how to deal with people-as-customers. Viewers learn how to defuse the anger of customer, the importance of attitude and appearance, how to deal with customers on the telephone and how to serve "lemon aid".
GUIDE




Explorer notre collection par sujet

Voir tous les sujets