Accueil / Digital Media: New Learners of the 21st Century
Numéro de catalogue: 041449
Producteur: PBS Video
Sujet: Études de gestion et d'administration, Études de la consommation, Médias sociaux
Langue: Anglais
Niveau scolaire: 9 - 12, Post-secondaire
Pays d'origine: United States
Année du droit d’auteur: 2012
Durée: 60
Digital Media: New Learners of the 21st Century
Cet article est seulement disponible pour les commandes canadiennes.
Numéro de catalogue: 041449
Producteur: PBS Video
Sujet: Études de gestion et d'administration, Études de la consommation, Médias sociaux
Langue: Anglais
Niveau scolaire: 9 - 12, Post-secondaire
Pays d'origine: United States
Année du droit d’auteur: 2012
Durée: 60
Digital Media: New Learners of the 21st Century examines how mobile devices and digital media practices can empower young people to direct their own learning. Documenting five success stories, the program demonstrates how digital media, games, smart phones and the Internet are fundamentally transforming the way young people communicate, collaborate, participate and learn in the 21st century.
Titres similaires
Frontline: Growing Up Online
PBS Video 040974FRONTLINE looks at the impact of the Internet on adolescence through the eyes of teens and their...
Frontline: Digital Nation
PBS Video 041216Over a single generation, the Web and digital media have remade nearly every aspect of modern...
Digital Media for Business Marketing
Films Media Group 394508Digital technology has transformed the way companies use traditional media such as TV, radio, and...